.

De va nån som ville att jag skule berätta om mig själv. och de ska jag göra nu..

jag heter felicia om ni alla redan säkert vet. Jag är 14 år fyller år 11 september. jag är född 1995. Jag bor med min mamma pappa och lillebror. min mamma är 36 år, min pappa är 39 och min lillebror är 10. jag tränar karate och steet dance. Jag tränar karate med miin mamma pappa och lillebror. Dom gillar de lite mer än mig. Min lillebror är bäst i sverige i sin ålder. Jag bor i tungelsta har bott här hela mitt liv. bor i ett hus som min pappa har bygt själv, har bott i de här huset i 10 år. jag går i tungelsta skola. i klass 8a. vi är 32 st i våran klass. På min fritid är jag med Dalina Jossi Jossan Natta Vincent Stewe och många andra. Jag har känt Dalina sen vi va jätte små. Jossi har jag också känt sen jag va jätte liten men aldrig vart kompis med. men vi blev kompisar efter jag följde med henne på en corrtävling för 3 år sen. jossan lärde jag känna för att hon flyttade granne med mig. Natta samma sak som jossan. vincent känner jag får våra pappa känner varandra. Stewe samma ska som vincent. på helgerna brukar jag och jossi åka på crorr som sagt. vi åker på cross överallt. på alla möjliga ställen. Och vi har super kul verkligen! I skolan är mitt favorit ämne svenska. för att jag älskar att skriva mycke. men jag tycker också om slöjd (när man inte behöver sticka). Jag har jätte svårt för engelska. även fast miin pappa kommer från england och halva min släkt bor där... Men dom har jag inte träffat på typ 2 år nu. min favorit årstid är vinter. ör jag älskar julen. men tycker inte om att de är så himla kallt. äm.. jag har svårt för att hålla fast vid en kille. men de är för att dom bor långt bor, kan aldrig träffas, dryga, otrogna, på för mycke, pappa tycker inte om han, liten, kaxig, Aaa så du kanske ni fattar varför. Jag har verkligen sämst självförtroende.. men de är efter en sak som har hänt för ett tag sen. tror att de är darför.. Jag bråkar ofta med min pappa för att han tycker att jag inte sköter mig eller att jag är jätte kaxig. Jag och min lillebror är typ bästa kompisar, vi gillar verkligen varandra, syskonkärlek. Jag åker utomlands mins en gång om året. jag har vart o thailand tyrkiet grekland bulgarien englans norge maroco finland .. jag  vet att de är nåra fler men kommer inte på dom nu. jag åker också skider en gång om året. eller jag åker snowboar, de har jag gjort i 2 år snart 3. de tycker jag är jätte kul. Min favorit färg är rosa jag har en rosa data rosa mobil ett rosa rum massa rosa kläder, mm.. När jag blir stor vet jag faktist inte vad jag vill bli, jag älskar att håla på med naglar och fixa dom och så. men de finns inget hel jobb för sånt. och så gillar jag inredning. jag vet inte vad jag ska skirva mer hoppas de räker. pussar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för att du gjorde det !! <3

2009-10-18 @ 23:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0