fan..

åh va jobbigt imorn skrev jag ett inlägg när jag kom hem från träningen men de sparades inte. fan va arg jag blir. måste skriva om allt.


aja.
igår va jag med joel oliver natta jossi och dalina. vi gjorde inte då mycke. skartta som vanligt de är sjuuuukt tvårt att inte skratta när man är med dom.jag lovar de går verkligen inte. heh jag vet faktist inte vad jag ska skriva mer om igår. men idag, idag har jag vart i skolan som vanligt. jätte tråkigt. och de är sjukt kallt i skolan asso.. idag efter skolan följde malin med oss ett tag hem. de va ett tag sen. jätte kul. sen efter ett tag förljde jag o jossi med hem till malin för att kolla på hennes nya rum. men ser när vi va där kom vi på att vi redan har sätt de . hah. och jusst nu har jossi jätte kul hon har stoppat hela ditt täcke innan för sin tröja för att inte jag ska ta hennes täcke, för jag älskar verkligen hennes täcke. hahah. men nu ska vi göra våran hemkunskapst läxa. men ska ladda upp lite bilder från igår. för de vet jag att ni vill. pussar och kramar!


1. oliver älskar kondomer.
2. jag och jennifer på tärningen mamma tyckte att vi va så sööta så hon ville ta kort på oss.
3. oliver sover.
4. sexiga joel!
5. natta o jossi lite trötta.
6. super söta oliver pierd.
7. jag jossi och dalina gjorde en sak, och de slutade med att vi såg ut sphär.
8. och sådär. super söta eller?
9. jossi alltid lika gullig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0