förlåt.

ojj, förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag men har inte haft tid. i måndas va jag jossi och jossan med stewe och hans kompis danne, vi gjorde inte så mycke. typ bara kolla på film. och igår va jag jossi 0och dalina på bio, vi kollade på "äntligen midsommar" den va sådär. dom sa att den skulle va som sommar med göran. men de va den inte. sommar med göran va mycke roligare! hahah. sen på kvällen gick vi till natta ett tag för att hennes pappa fyllde år. sen efter de som stewe till mig. och va me mig och jossi, sen kom hans pappa och hämta honom typ tio. idag har jag och jossi vart med basse, hemma hos mig, gjorde inte så myke där heller. vid 2 tiden åkte vi hem till jossi jag och jossi. nu gör vi ingenting. har lovat min pappa att jag ska träna med min lillebror idag så de ska jag också göra i solna. sen ikväll sover vi hemma hos jossi. och sen är vi nog med dalina också! imron vet jag inte heller vad vi ska göra, men vi kommer nog på nåt. men jag bloggar mer efter träningen. ha de super!

laddar in mer bilderr sen, datan fucka sig! ;S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0