förlåtförlåt..

förlåt så jätte mycke att jag inte har skrivit på ett tag men har verkligen inte haft lust. och har inte så mycke att skriva om heller. idag träffa jag basse ett tag i vh. skulle ha träffat andree men han kunde typ inte. imorn sk ajag va med mina tjejer igen. natta jossi och jossan. vet inte vad vi ska göra tror att jossis pokvän kommer på kvällen. idag i skolan hade vi strömavbrott. as mysigt i skolan. vi hade de hela dan.. heh. och så har jag lovat pappa att jag ska me på varje träning på söndagar så nu ska jag börja på karaten igen! men de blir nog rätt kul att ha sin pappa o mamma som tränare. haha.




mitt rum ( jag har gjort) eller nästan mitt rum jag har rund säng..

jossis rum

dalinas rum.

Dalina hade jätte kul å no:n lektionen..

ja hon hade jätte kul. hon måla min mobil helt rosa.

bilden säger allt..


Kommentarer
Postat av: tessie

Söööta tsm ;)<3

2009-10-01 @ 21:36:45
URL: http://tesii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0