hemma hos jossan.

hej mina söta läsare.
idag har jag väl inte gjort så mycke trnat hela dan typ som valigt på mina söndagar. vi åkte inte till stewe idag. han va för trött sa han så han kommer till mig imorn ist! idag på karate träningen slog jag på en säck typ, och slog upp mina knogar de gör så jävla ont. men aja de går över! hehe. jusst nu sitter jossi och lockar mitt hår. och jossan sitter och splear nåt spel på hennes mobil som hon är helt beroende av. hon kan verkligen inte sluta spela  de hahah! muppunge asso.
Fyfan va skönt de är med höstlov. så imorn ska jag sova länge, om jag kan. har inte så mycke att skriva men jag skriver mer imorn tror jag! 
 
sov gott. och dröm söta drömmar om mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0