Lördag

Godmorgon.
Vi vaknade för ett tag sen. vet inte vad vi ska göra idag. men vi kommer nog på nåt. jossan L ska snart åka hem för hennes kompis fyller år idag och dom ska på bio. så jag och jossi får hitta på nåt själva idag. ivkäll ska vi va med våran bebis dalina. Jag mår faktist rätt bra idag. är bara sjukt trött. heh. hoppas ni mår bra(?) idag ska jag försöka ta mycke bilder så ni blir glada. och jusste jag har inte fått så mycke frågor i min frågestund fråga på nu, för den stänger imorn! men nu ska jag nog fixa mig lite sen åker nog jag och jossi till Vh och solar ett tag. om vi inte hittar på nåt annat kul heheh. bloggar mer ikväll. ha de super så länge!

pussar&kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0