måndag-ledig

har verkligen inte haft nån blogg lust i helgen. men kan skriva lite kort vad vi gjorde igår. igår hade jag först träning från 10- 15.00. sen efter dansen tog jag natta och jossi bussen hem. sen gick jag hem och käka. sen kom jossi till mig, för natta va hemma hos sin morfar. men hon kom senare. när hon kom gick vi hem till henne sen kom gurra wille och fille. sen när dom hade gått, så kom joel och oliver. och som vanligt hade vi jätte kul med dom. idag ska jag va med oliver joel mathias dalina jossi och natta. vi ska nog va hemma hos mig. sen har jag ju träning ikväll också -.- och imorn är de skolan. usch! men ska nog duscha nu! ha de bra.

natta.
¨
sööööta jossi.

jag pussa på fönstret för att säga hej då till min lillebror och puss märket satt kvar tre dagar efter! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0