natt blogg.

hej bloggen förlåt för att jag inte har skrivit idag, men natta har ju gärstbloggat så de är ju bra. jusst nu sitter jag med jossi o natta och vi gör inte så mycke sitter o smsar lite med gurra wille o fille. idag vakna vi runt tio gick upp och käka frukost. sen ringde oliver o joel o sa att dom ville träffa oss. så dom gick hem till jossi och va med oss rätt länge vi gjorde inte heller så mycke skratta som vanligt. sen gick dom hem för oliver ville typ till konsum men vi orkade inte följa me så då gick dom. lite senare så skulle vi käka sen så kom jossan o alexandra i 7a till oss ett tag. men inte länge alls. för den skulle vi till preem och hyra film som vi gör varje helg. heh. och sen träffa vi vincent och alex utanför preem. sen tog  vi bussen hem och sen kom jossis mamma och hämta oss vid skolan och körde hem oss till natta. och sen gick vi till lekparken och träffa gurra o wille o willes lillebror o hans lillebrors kompisar ett tag. sen gick jag hem och prata med mamma ett tag. och blir lite arg på att jag aldrig klär på mig. att jag alltid går och fryser. och att jag alltid är förkyld. aja baja mig! måtse skärpa mig nu! heh. sen gick jag till natta iegn och då kom gurra o wille o dom tillbaka ett tag. så stog vi och prata med dom ett tag. och dom stog och lekte med sina moppar och hade jätte kul. sen lite senare så kollade vi på filmen vi hade hyrt. fyfan vilken äcklig film. natta kolla inte på nåt på film hon satt och kolla på mig. jag kollade ibland jag satt och smsa. och jossi kolla hela tidne typ. heh. jag kommer inte ihåg vad filmern heter. men aja. men vi ska nog gå och lägga oss snart. men jag bloggar imorn efter mina träningar tror jag, annars gör jag de på måndag. vi är lediga då fett skönt! haha. men sov gott! pussar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0