påpeka felicias bröst dag!

okejokej.. jag ska inte ta en blogg paus men kommer inte blogga så mycke. men ska försöka

idag.
de har inte hänt så mycke idag, idag efter skolan hämtade mormor mig vid skolan o körde mig till andrée så va jag  me honom ett tag. sen körde han pappa hem mig. och nu gör jag ingenting. jusste fick två lite roliga komenatarer idag i skolan. första idag när jag stog i mat kön så stog de än liten kille framför mig kanske 5 år. han kollade på mig o bah: oj vilka stora tuttar du har! sen gick han. o alla bah börja garva!! haha. och sen så den andra. vi har ju massa i våran skola som inte kan svenska. så en av dom killarna som inte kan svenska ska till en kille i min klass som jag prata med, asso han som inte kan svenska frågade killen jag prata me om jag om jag hade silikon bröst (stavning:S) o då började alla också o garva. de känndes som en påpeka felicias bröst dag idag! så känndes de! haha men ska ner o käka nu skriver kanske mer ikväll. älskar er som komentera min bloggg!

Kommentarer
Postat av: jakob :P <3

hahahah jag tyckte också att dina brösy va stora idag XD hahhahaa <3

2009-10-08 @ 20:57:13
Postat av: jakob :P <3

hahahah jag tyckte också att dina bröst va stora idag XD hahhahaa <3

2009-10-08 @ 20:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0