så..

okej jag har bestämmt att  jag ska försöka med min blogg ett tag till. men de är riktigt tråkigt när man inte får komentarer.. men får stå ut med de.

igår gjorde jag inte så mycke.  va i skolan hade jätte tråkigt. åkte med min lillebror till frisören. för att han skulle klippa sig. sen kom pappa och hämta honom. och jag och jossi tog bussen hem till mig. vi gjorde inte så mycke. vi la oss i soffan och kolla på tv. snacka om att vi va trötta asso. hah. sen ringde mamma och sa att hon hade fått ett till mail från min lärar där de stog att jag inte hade gjort mina läxor. då fick jossi åka hem och jah fick plugga engelska. mamma va jätte arg på mig, men de är lite kul för hon kan inte va arg på mig länge. för efter ett tag ringde hon mig och bah: felicia du vet att jag älskar dig va?.
heh.

idag.
mådde inte så jätte bra i morse så orkade inte gå till skolan idag. så jag får va hemma och plugga lite matte. vi har matteprov nästa fredag. usch! ycker inte om prov. min pappa och lillebror åker till holland idag. och kommer hem på söndag. philip (min lillebror) ska tävla i karate. dom kommer hem på söndag. så de är bara jag och mamma hemma o helgen. de ska faktist bli jätte skönt. kväll ska vi kolla på "män som hatar kvinnor" för mig ska vi på bio och se fortsättningen på dne filmen som heter "flickan som lekte med elden." och sen ska vi gå och shoppa lite så de ska bli jätte kul imorn hoppas jag! och efter jag vart med mamma ska jag va med mina tjejer, jossi jossan dalina och natta! så de blir nog en rätt lyckad fredag!


alltid lika söta jossi.

hah alla gillar att masera mig. ;O

mums. våran mat på hemkunskapen igår..


Kommentarer
Postat av: Josephine

japp , Maten ser ju riktigt nice utt,;)<3333

2009-10-15 @ 18:15:24
URL: http://josephinefornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0