sådär..

Nu sitter jag hemma hos natta hon ska läsa en bok ett tag. sen ska vi till stan ett tag för jag ska köpa en sak. heh natta har fastnat med ett häftstift mellan tänderna och den går inte att ta bort. hahahah! idag i skolan så fick jag prata med alexandra och anna (min lärare) och så blev de bättre mellan oss. så nu får vi väl försöka att inte bråka mer. och på måndag ska jag o alexandra få extra undervisning i stickning på slöjden för att vi inte kan de än. haha! och ikväll kommer micke, eller han kommer väl snart. men jag skriver mer när jag kommer hem till jossi, lovar och då kommer de blidern också. love you! eller inte mer än va jag älskar sebastian! hah!
pussar!


Kommentarer
Postat av: alexandra

hahaaa gumman vi äger ;)<333

2009-10-02 @ 17:45:29
URL: http://ballehoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0