sjuuuuuuuuuukt bra film!

shiiit vilken bra film asso. den va bättre än män som hatar kvinnor. Ni måste se den asso..

okej min dag.
idag gick jag till skolan, skolan började halv 9. beöjade med läsning sen flöt alla andra lektioner på bra. med engelska so och sen no. efter skolan åkte jag dalina och jossi till handen och käka glass sen tog jag tåget till stockholm södra. och gick till mammas jobb va där en halvtimme, till hon sluta. sen tog vi bilen in till bion. gick och köpte biljeter och sen kolla lite på stan. jag hittade ett par jeans en mjukis dress, en rosa gullig. och den en tröja. sen efter den sjuuuuuukt bra filme åkte jag och mamma till ica maxi. och handla lite mat. sen bästämde jag med jossan L att hon skulle ta tåget från farsta till mig vid typ halv tio. sen efter vi handlat mat åkte vi och hämta jossi hemma hos henne. och sen åkte vi till Vh och hämta jossan L. och ni sitter vi och kollar på män som hatar kvinnor igen. älskar dom filmerna. jag har en ny idol! huvudpersonen i män som hatar kvinnor och flickan som lekte med elden. asso hon är så jävla cool. min frörebild. seriöst!
tror inte de blir nå mer bloggning för mig idag. och imorn vet jag inte får se hur de blir. men imorn ska vi nog inte va me joel och oliver joel är typ sur på mig så tror inte de. kanske träffar nåra andra får se hur de blir då. annars åker vi nog och solar lite jag och jossi.
Men vill bara passa på att påminna om min frågestund fråga på nu hur mycke ni vill!?

Godnatt, sov gott så hoppas vi att vu hörs imorn! love a!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0