Till mina änglar jossi och jossan.

Till dom som alltid har ställt upp för mig oavsätt vad... Jag vet inte vart jag ska börja. Jag kan börja med att säga att ni är mina ögon stenar. Ni är som som alltid har funnits här för mig. Asso de går inte äns att beskriva er med ord! Ni bertyder mer än allt för mig! Jag skulle inte byta ut er mot allt i världen. Ni betyder så mycke mer för mig. Jag skulle göra vad som hällst för er. de värsta som skulle kunna hända är att jag förorar er! uscg vill inte  äns tänka tanken.. Alla minnen med er är oförglömliga. Dom kommer alltid att finnas kvar inom mig.Ni kommer alltid att va dom som sitter hördast fast i mitt hjärta. Jag skulle kunna skriva hur mycke som hällst om er men de skulle ingen orka läsa och jag vill att ni läser dehär. Varje gång jag gråter så är de alltid ni som kommer med dom där mysiga kramarna som för mig att må mycke bättre. De är alltid ni dom får mig all le igen. De är ni som gär så att jag orkar gå upp varje morgon. De är ni som har gjort så att jag orka fortsätta. Ni är verkligen de underbarste som hänt mig. ni lysste verkligen upp min värd. Ni är mina solstrålar genom livet!  seriöst ni lysser upp min väg jag går. Jag känner mig trygg när jag är med er. Jag älskar verkligen att va med er. Älskar att ha er i närheten! Ord kan verkligen inte förklara hur mycke ni bertyder för mig. Så jag vet inte hur jag ska kunna förklara för er. Men jag älskar er. Ni är dom ändå dom förstår mig. Utan att jag äns säger att jag är ledsen då vet ni de. de är nåt specillt med er som gör så att ni är då fucking underbara! ni kommer aldrig att fatta hur mycke ni betyder för mig. De går inte att hitta bättre vänner än er. de lovar jag. Man kan leta och leta men man hittar ingen ändå. Tycker synd om dom som inte har såhär fantastiska vänner som jag har. dom som inte har de har verklugen missat nåt i livet. Shit, undra vad jag skulle gjort om jag aldrig träffat er!? Men de behövr jag inte tänka på för jag har ju er. Och jag måste va sverigest lyckligaste människa som har er också. de lovar jag!  jag vet inte riktigt vad ni känner för mig men nu vet iaf ni vad jag känner för er ord kan inte förklara hur mycke ni betyder jag älskar er, nu och kommer alltid att göra de. hand i hand sa vi va? tills döden skiljer oss åt!  och så hoppas jag att de är också. snälla lova mig de? Hoppas tre ord räker, Jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: cassandra

vad fint du har skrivit om dom vem är din bästis

2009-10-30 @ 08:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0