tillbaka.

nu kan jag nog börja blogga som vanligt igen. idag hade vi matte prov de kändes som att de gick jätte  bra! hoppas att de gjorde de också.. hålll tummarna för mig! aja..
vet ni vad som hände igår?? :O
jag wille jossi och dalina satt i kaféet och sen kom malin meed en kopp varmchocklad. och skulle låsas hälla de över wille. och wille låg i mitt knä. och då vart ju wille rädd och lufte bort malins hand så att jag fick allt över mig!! :O och den va inte kall heller!! :O hahaha.
men i helgen kommer jag nog inte kuna blogga så mycke eller iaf inte imorn och på lördag för jag ska på cross med jossi, de ska bli jätt ekul de va jätte länge sen jag va på cross sist! så de längtar jag efter jätte mycke!
men får se om jag tar me mig min data. men jag skriver senare ikväll. pussar!

min flamingofant! :P

Dalinas täkning är också jätte jätte fin! ;)


Kommentarer
Postat av: josefine

det gick säkert jätte bra för dig på matteprovet gumman ! :D <333333333 jag hoppas hoppas att de gick bar :D <33333333

2009-10-22 @ 16:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0