tvätta katten

God dag bloggen.
kom hem från skolan för ett tag sen. vi skulle åkt till stan men orkade verkligen inte åka nån stans är sjuuukt trött asso. idag i skolan har vi väl inte gjort så mycke. Och jusste de gick super för mig o alexandra på slöjden vi är kungar på att stcika nu! hahaha. ni får tro vad ni vill! jusst nu sitter jag o jossi o käkar mackor. vi ska snart tvätta min katt de böhövs! sen ska vi väl plugga ettt tag o så har jag träning ikväll. orkar inte blogga efter träningen träning sluta tio då kanske jag är hemma halv elva. o så ska jag duscha o sen sova är så jälva trött. men jag ska lägga upp lite bilder från idag men de gör jag senare orkar inte göra de nu. men senare.

Dagens planer:
 plocka undan i köket.
Tvätta min katt/föna honom.
 Plugga.
Fixa middan.
Träna.

Duscha.
Packa väskan tills imorn.

Sova!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0