vingåker.


gumman, Fan va kul vi ha på i vingåker i helgen. Vi har längtat efter dehär jätte länge. Och de ska verkligen bli jätte kul nu! Jag kommer ihåg första crossen jag följde me på. Asso shit! Va kul vi hade. Vi är gryma på att öra bort oss också. Haha! Och sen den cross tävlingen jag förljde me på för tre år sen, efter den har vi vart varenda helg och jag följer me på varända cross! Men nu va de ett tag sen vi va på en crosstävling. Se de ska bli jätte kul att va me dig på den i helgen, och sova med dig i husvagnen. Om vi äns somnar! Hahah! De ska bli jätte kul att sitta i en bil med dig i två timmar. Och sitta och komma på namn till reggisterings-skyltarna på bilarna som kör förbi. De här ska bli så sjukt kul igen hjärtat. Jag ville bara att du skulle veta de! Jag älskar dig josehine! ♥


Kommentarer
Postat av: världens bästa Josephine

naw gumman , desamma hjärtat, haha ja vi har värkligen haft kul sen vi börja vara med varndra, Ja bäst på att göra bort oss! ofc! Dansa med trosor.. ja hellt sjukt. Jag älskar dig oxo Felicia!<33

2009-10-22 @ 20:40:18
URL: http://josephinefornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0