wallander

Heh jag mamma & min lillebror skulle hyra film idag på konsum. Vi beställde filmen på den där datan. Sen gick vi & köpte lite mat. & man ska ju ta ut fukneb farmme vid kassan. Men sen när vi kom hem sa mamma till pappa att han skulle sätta igång filmen. Han satta på dvd & sen fråga han va filmen va & och då kom vi på att vi inte hade hämtat filmen hahaha, & då fick vi åka ner & hämta den igen. Hahah.  Men nu ska jag sova är sjuuuukt trött. Imorn ska jag kanske till stan erika ska köpa hårförlängning & hon vill att jag ska me för hon vet inte vart de finns. Sen har jaf träning på kvällen igen. Ge mig & alexandra lycka till imorn! DE BEHÖVS!

sweet deams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0