11/9

Idag äntligen fyller jag år.
förålt att jag inte har skrivit på ett tag men har inte haft tid eller lust, de har vart lite jobbigt mellan mig o så, as jobbigt. för asso jag älskar verkligen honom och jag menar de. när jag säger att jag älskar honom så menar jag de! men iaf nu har jag tid.
men igår pierca jag min navel. de gjorde inte så ont då, men nu gör de! nu sitter jag hör med natta alexandra o jossi, ska snart hem för mormor o min moster o mina kusiner kommer. eftersom att jag fyller år idag. men jag skriver mer när jag kommer hem för ska ta nåt o käka nu! ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Felicia, älskar dig fjortis. Ha en grym dag (: ♥♥♥

2009-09-11 @ 17:16:02
URL: http://barrasyys.blogg.se/
Postat av: sandra .

Grattis (:

2009-09-11 @ 17:23:40
Postat av: malin

aha, tack!

GRATTIS :D<3

2009-09-12 @ 11:51:45
URL: http://mmalino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0