19:29

Hejsan,
blev precis klar. jag har städat min garerob. så nu kan jag hitta mina kläder igen! hah. vi har precis fått en  ny städerska så de va jätte rent idag när jag kom hem. hon hade gjort jätte fint i mirr rum, asso jag har inte så mycke att skriva idag. vi hade idtott ute i regnet. as kallt! inte skönt alls! hahaha.. imorn ska jag va me jossi o jossan. ingen aning va vi  ska hitta på! och äm på lördag tror jag att jag ska träffa basse efter hans match! hoppas! jusste micke jossis kille skulle kommit till oss imorn. men han hade inte vart bra i skolan så han fick inte komma för hans mamma. så.. men nu kommer lite bilder från idag oxo inte så många men men..

klassen.


hälften av mina kläder..


Dalina o jossi, kommer ni ihåg(?) <333älskar er tjejr<33333333333


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart ja kommer ihåg :') <33333

2009-09-24 @ 20:21:45
URL: http://barrasyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0