Äntligen helg!

Nu är jag med mina älsklingar alexandra jossan och jossi. vi kom precis hem till jossi. vi har vart i handen. och efter handen åkte vi hem till alexandra ett tag. vi där nåra timmar. sen kom jossis mamma  och hämta oss. idag hade vi skoljoggen i skolan. usch va jag hatar de! men men... vi ska snart till preem o hyra film i helgen igen. sen efter vi har käkat kommer nog basse tilling och jakob.
assos shit du som komenterar min blogg, vad vill du eegentligen. du vågar inte äns skriva ditt namn. om du har så mycke emot mig.. varför läser du äns min blogg? seiöst... VÄX UPP!
pussar!

mina små gullungar på engelskan, sjunger rosa helikopter...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det en tjock kines till vänster?

2009-09-25 @ 19:49:32
Postat av: Nattiiz

Till: Anonym



Asså håll käften !!

2009-09-25 @ 22:12:26
URL: http://nattawoink.blogg.se/
Postat av: Till nattiiz

Du kan hålla käften!

2009-09-26 @ 11:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0