Dalina Barra

Asso jag ville skriva ett inlägg som bara handlar om dig nu.
Jag älskar dig sjukt mycke. och jag saknar tiden när de bara va du o jag ingen annan! men i har verkligen börjsa glida ifrån varadra nu på sista tiden. jag hatar de! du är min andra halva skulle verkligen inte klara mig utan dig. du är den som får mig att orka. sommaren -05 tror jag att de va. fyfan va kul vi hade asso. vill ha de så igen. vi va verkligen varje dag på de sommarlivet! saknar de! kan verkligen inte förklara hur mycke du betyder för mig. du kommer aldrig att fatta! jag kan alltid lita på dig upp till 110%. jag vet att jag allt jag säger till dig skulle du aldrig säga till nån annan om jag inte vill de. vi har bråkat nåra gånger. och jat mått lika gåligat över de varje gång. du får mig alltid att le, du är en sjukt underbar kompis! och jag kommer aldtig att släppa din hand. för vi sa livet ut va (?) jag hoppas de. för de sista jag vill är att förlora en så underbra kompis som dig dalina. de vill jag aldrig göra.  finns hur mycke som hällt jag kan skriva om dig men se skulle bli en hel bok. och de skulle ingen orka läsa. hoppas att du läser dehär nu. för då kanske du förstår lite hur mycke jag behöver dig. jag älskar dig mer än allt annat! Dalina barra<3Felicia thompson!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh Felicia så jävla fint skrivet. Klart vi sa livet ut. Älskar dig mer är något annat, du vet du eller hur ? Du betyder grymt mycket och får mig alltid att må bra, du får mig alltid att skratta. Oslagbar vänskap. Felicia Thompson, jag svär finaste tjejen! <33333

2009-09-15 @ 18:33:58
URL: http://barrasyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0