falskunge..

hah måste bara berätta en sak.
äm idag iskolan. så hände de lite saker. alexandra sa till dalina att hon skulle bitchklapa natta när hon träffa henne. sen sa vi till natta att alexandra skulel göra de när hon såg henner. och då gick natta från till alexandra och sa "skulle du inte du bitchklapa mig då.." då sa hon typ inget.. och då gick natta. och sen senare fick veta att de va alexandra som hade skrivit den där komentaren på min blogg, och döpt sig till emelia. och då fick natta värsta dampet och gick o skälde ut henne o hon typ börja böla. och hon försöker spela så jävla cool o säger att man ska ta de face to face om de är nåt. men hon bara gick o sa att hon inte ville prata med oss. sen åkte hon hem från skolan. snacka om fjolla.. haha hon blev rädd för natta som är 2 år yngre än henne. seriöst (?) :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah feeett bäst natta är asså ! :)

2009-09-28 @ 18:10:15
Postat av: Anonym

Go natta (A) <333

2009-09-28 @ 19:11:01
URL: http://barrasyys.blogg.se/
Postat av: Nattiiz

Hon började inte böla och det är klart hon åker hem.. Vem som helst av er skulle göra samma sak om 4 tjejer mobbade er om ni var ensamma.. Kommer ni ihåg den där kvällen när alla var mot Natta, nu gör ni exakt samma sak fast med Alexandra..

2009-09-28 @ 19:38:29
URL: http://nattawoink.blogg.se/
Postat av: natta hon som blir lite arg ibland ;)

men natta du har inte ett skit me det o göra! alexandra har vi ingen tyck om. den kvällen ni bråka me mig! så va det mig o felicia ddet handlade om o det va alexandra som snackade. ellerhur! hon tror att hon e nått men hon e inte ett skit! alexandra säger massor me saker men hon vågar inte söga ett skit i verkligheten! asso herregud! men vi kanske ska ta det här ingen jag har inga problem me det! :O ni kanske vill bli ägda av en 12 åring !? nej precis om man kaxar mot mina kompisar eller håller på somalex gör så, blir det som det blir o hon ska att hon skulle klappa till mig men hon vågade inte ens prata me mig! när jag tänker på det så kissar jag nästan på mig seriöst! så jävla fucking roligt! haha!

2009-09-28 @ 20:42:58
URL: http://dryyg.blogg.se/
Postat av: Anonym

go natta (A) <333

2009-09-28 @ 20:47:43
URL: http://barrasyys.blogg.se/
Postat av: -

hahaha seriöst, har ni inte kollat på hur ni alla håller på eller? varför ska ni hålla på i huvudtaget? väx upp allihopa förfan!

2009-09-28 @ 20:56:33
Postat av: Sofia

Lägg bara ner den här skiten.. det är så fruktansvärt barnsligt! hon sa, hon gjorde, det hände.. Ja när hör ju själva. Vart leder det till?

Tänk efter.. Bara ett litet tips!

Ta tag i problemet istället än att hänga ut varandra på bloggarna. Bättre än så trodde jag att ni var tjejer ;)

2009-09-29 @ 18:24:04
URL: http://exclusiivt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0