förlåt förlåt..

ojojoj..
förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag. men har haft annat att göra. igår va jag me min tjejor. natta o jossa L. och idag kom älsklingen. igår gjorde vi väl inte så mycke. efter skolan åkte jag o natt aupp till handen för att träffa jossan. sen åkte vi hem till mig. gick ner till sazzas (stavning) och käka. sen gick vi hem till min mormor ett tag. som spreci har flyttat in på dubbelvägen, i ett jätte mysigt hus. så de va igår.
idag vaknde vi klockan 7 för att vi skulle hämta kevin i södertälje. efter de åke vi hem till mig ett tag. kolla klart på en film vi påbörjade igår. "mannen på balkongen!" efter de kom jossi o dalina. sen gick vi ner till tungelsta de va tungelsta dan idag. skulle kolla på min lillebror som hade karate uppvisning. han va jätte duktig. och jossi jossan o natta åke karuseler (stavning) och natta o jossi gjorde ansikts måling. sen gick vi alla hem till mig igen. sen gick dalina hem sen jossan sen natta. och så va de bara jag kevin o jossi kvar. vi gjorde inte så mycke lyssna på musik. och mös. de kommer bilder från idag, imorn. är hemma hos jossan L nu så kan inte ladda in nåra bilder. de kommer imorn kväll. vi ska nog kolla på nån film nu. men ha de bra. pussar o kramar. ¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0