glosor! -.-

hejsan, 
de blev skola för mig idag. vi skulle ju ha skolfoto. hatar verkligen att va me på kort. suck! mn vi slutade 11:55 idag, as skönt. på lunchen satt jag alexandra cirre natta dalina o jossi. o as garva hela tiden. men vet inte riktigt åt vad vi garva åt. men de va kul iaf. efter skolan åkte jag jossi o natta hem till mig. vi gjorde inte ett skit seriöst. vid 4 tiden åkte dom hem för att jag skulle plugga. usch fy blä! men efter imorn är jag läxfri rästen av veckan iaf. skönt! tror inte att kevin kommer i helgen de skulle komma nåra kompisar hem till honom. så jag tror att han kommer nästa helg. men på fredag ska jag ut o käka med min familj i stan typ, eller i nynäs om jag skulle piersa mig där. nu ska jag fixa mina naglar så skriver jag mer ikväll, tror jag.. pussar o kramar!
älskar dig mest kevin! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0