handen.

Idag va vi í handen, vi har inte vart dör å jätte långe.. har verkligen sakbat de. Jag dalina aalexandra o jossi åkte upp till handen efter skolan o käka på donken. mums! innan vi gick till donken så gick vi till pressbyron (staving) däär alexandra mamma jobbar. Hon skulle säga att hon fick vg på svenskan o g på so. och sen skulle hon berätta för sin mamma va hennes räkning va på. den va på 3000 :O och när hon sa de vart hennes mamma lite mindre glad. aja men efter vi vart på donken köpte vi 40 klubbor och dela på. hahaha! juste jag fick oxo g på so.. han sa att han vart jätte glad att jag fick ett g. de va första gången jag har blivit godkänd på so.. haha. men nu kommer lite bilder från idag! pussar.

joel lite sur!

våra bullar på hemkunskapen!


före...

före...


efter.



Hade dalinas vinterjacka...




Daliina försöker ta av sig byxorna..


min tröja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jossi går med t-shirt du med i munktröja och 2 jackor... och hallå ja e nt den ändå som tar av sig byxer så ?! :O <3333

2009-09-23 @ 19:50:59
URL: http://barrasyys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför tar du bort kommentarerna ? du behöver inte ta åt dig ;)

2009-09-25 @ 19:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0