hm..

jag tror inte att jag kommer orkar blogga på ett tag. jag mår verkligen inte bra! jag trodde att kevin va speciell men han är fan precis som alla andra jävla fittkillar! jag älskar verkligen honom. jusst nu känns de som att jag aldrig kommer att komma över honom! känns skit! hoppas att du läser dehär kevin.. jag saknar att få sms från honom där de står "jag älskar dig!" de kommer jag aldrig mer få höra dig säga. och jag sakanr att få höra din röst på kvällen innan jag ska sova. jag saknar allt. shit igår kunde ja fan inte sluta gråta! men de är mitt eget fel. att jag blec kär i nån som jag visste att de inte skulle funka me. fuck it asso!


Kommentarer
Postat av: Nattiiz

:( <33

2009-09-18 @ 22:49:36
URL: http://nattawoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0