igår kväll.

igår kväll gick jag jossi jossan och alexandra till preem för att vi skulle hyra film. vi hade as kul inne på preem stog o as garva. tillomed hon som jobbad de stog o garva åt oss..  haha. sen gick vi hem hade lika kul på hem vägen. sen skulle vi gå o möta lina. och lina bor ju granne med dalina. så vi träffa dalina ett tag också. sen följde dalina me oss hem. vi satt o kola på film ett tag. sen gick alexandra o dalina ut ett tag. sen kom dom in igen. sen gick dom ut igen för att dom ville ha frisk luft. och sen så gick som bara. sen hörde vi jossis mamma fråga dom vart dom skulle. då sa dom att alexandra skulle sova hemma hos dalina. men de hade som inte sagt nåt till oss om så de visste inte vi. men dom bara gick. och dom sa att dom trodde att vi va sura på dom. men de va ni ju inte. de va fan dom som va sura på oss. men jag fattade ingenting. men asso fett dålig stil seriöst! ni sa fan inte att skit ni bara gick(?)

idag.
asso vi har ingen aning va jag jossi och jossan ska hitta på. vi ska nog träffa basse tilling o jakob senare ikväll. efter jakobs match. hoppas jag! skulle ha träffat dom igår. men deras match sluta så sent. så... men iaf idag ska jag sova hemma. mamma o pappa är på karate läger just nu. så lycka till till dom. juste sa jag försästen att min mamma tog guld i en karate tävnling förra helgen..(?) de gjorde min lillebror också men han är bästa i sverige i sin ålder. de är rätt coolt! och han är bara 10 år! min pappa tävlade också men han bröt revbenen IGEN, så han kunde inte fortsätta. tyvär. men han har redan nåra guld så.. hehe.  jag skriver mer ikväll tror jag om jag hinner/orkar. annars skriver jag imorn efetr träninge. ha de super bra! love you!

jossi i sin mammas jacka.




Kommentarer
Postat av: Anonym

asso feliicia vi sa fan hejdå </3

2009-09-26 @ 13:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0