Igen!

shit, nu måste jag fan bli bättre me bloggen. måste skriva oftare. men har så jävla mycke läxor så jag hinner inte. men får försöka ändå.

Ilördas
Vi hade as kul!
Dalina o Alexandra kom till min vid halv 6, efter de kom Natta b, Och Diego kom me henne ett tag. så stog vi och prata med dom. sen gick vi inte började laga lite mat. steka köttfärsen (stavning). sen gick alexandra runt i sin sovsäck så då börja vi busa me henne. sen låste dalina ut mig från mitt eget hus! Efter ett tag gick diego till bussen. Och sen lite senare på kvällen skulle vi gå till markus helgeson eller hur fan han stavas. men han va inte hemma han va på nån spelning. så då gick vi till william ericsson men han va inte heller hemma han va i ösmo. så då gick vi o flumma runt i lilgården. sen mötte vi isak o hans lillebror hampus o hampus kompis, ett tag. sen efter de gick vi hem. sen börja vi bråka med natta H IGEN! men vet faktist inte om vad vi bråka om. och då ville alexandra ha tillbaka en tröja som natta hade tagit av henne. så vi gick hem till natta klockan tio på kvällen. och så börja vi bråka med nattas mamma. sen så fick vi prata med natta ett tag om vad som hade hänt. och sen så blev de typ bra igen. eller iaf bättre! och då gick vi hem till mig igen. in till garaget där vi skulle sova alla. satt vi o prata ett tag. och så. sen vart jag o josefine liljeberg jätte trötta så vi gick o la oss i våran luftmadras som de va hål i.men vi kunde inte sova för alexandra prata som fan! och kunde inte va tyst. så vi låg vakna ett tag till. eller rätt länge. men sen somna vi alla. men jag o jossan vakna vid typ 3 på natta av att all luft i madrasen va borta så de vart as hårt på golvet. så vi gick o la oss brevid jossi men hon tog upp hela den madrasen så jag gick o la mig brevid alexandra, och så hök vi på så hela natten! hah. så man kan säga att jag va trött dan efter. aja. när vi vakna så satt vi alla o kolla på alexandra när hon sov för hon sa så jävla roliga saker så vi satt o grava åt henne. sen vakna hon oxo. då gick vi in o käka frukost, och sen gick vi in o städa i garaget.  och sen klädde på oss. för jag o jossi skulle träna halv 2 så på vägen körde vi hem natta b o alexandra hem till alexandra i VH sen åkte vi o träna.
och idag har jag inte gjort så mycke vart i skolan, och pluggat! sen kom natta h o jossi. när man har kompisar som dom behöver man fan inte ha tv! kan fan inte sluta skratta! hah. och så är jag jätte glad för kevin kanske kommer o sover kvar i helgen, saknar han som fan!
men nu ska jag va lite sociall. ska lägga ut lite bilder från i helgen, och sen har jag lovat alexandra att lägga ut en film på mig o henne när vi gifte oss i fredas. och sen ska jag oxo göra,
puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0