Josephine gästbloggar!

Felicia jag vill egentligen inte skriva typ vad vi gjort och så. Så jag skriver annat ist!


Felicia du e värkligen en hellt underbar tjej, Jag tycker värkligen det, Och jag tycker inte att du ska ta åt dig av duma komentarer , För dom e värkligen inte sanna. Dom som skriver , dom känner inte dej. Jag vill att du ska veta hur mkt du egentligen betyder för mig, Och att jag inte skulle kuna leva uttan dej , du får mig att orka. Du får mig att vilja leva. Alla våra minen dom e ju fan oslagbara. Vart vi en e så göa vi alltid det bästa av situationen. Jag känner mig alltid så himla levande när jag e med dig, Jag känner att ingenting kan göra så att jag vill sluta vara din kompis. Och jag hoppas att du känner nått liknande iaf!? gumman jag älskar dej så otroligt mkt, nästan så att det gör ont, ( inte dålig smärta ) Hjärtat jag vill att du ska veta att du betyder allting för mig. Att vad som än händer så kommer jag alltid att finnas vid din sida. Du betyder mer än allting. Jag hoppas att du  vet det , Och snälla glömm inte det? snälla snälla snälla!? JAG TROR ATT JAG SKULLE KUNA SITTA HÄR HELLA KVÄLLEN ATT SKRIVA VILLKEN UNDERBAR TJEJ DU E ! men nån gång måste man ju sluta så det här får räcka, men jag hoppas du vet villken stor plats du har i mitt hjärtat nu! Men nu ska jag gå, pussar och kramar! // din josephien<3


Den som skrivigt den sjukt falska komentaren , den måste vara rubbad i hella huvet. Och sen inte stå för det man skrivigt . shit asso , litte omogen elr ? aa . Shit du känner inte äns den här tjejn. Ville du att hon skulle bli sårad , så ska du veta att hon e starkare än så. Nästa gång tänk efter inan du skriver ! för inget du har skrivigt e sant! okej? Shit asso , ta det lugnt med overdrifterna!

                     
Sommar -09

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0