jujitsu träning..

Jag kom precis hem från träningen mamma tvinga med mig på jujitsu träning. Jag har ju gått på karate i 3 eller 4 år. men slutat förra julen. o mamma o pappa tycker att jag måste träna mer. så dom tvingade me mig idag. de va rätt kul. men har sjukt ont i naven eftersom att alla har suttit  på min navel. och så har jag as ont i mitt knä där jag brände mig förut. eftersom att man sitter mycke på knä.. och så har jag as ont i mina armar nu.. heh. så asso har jag ont nästa överallt. men jag lever iaf! imorn ska jag träffa min basse. vet inte vart vi ska va. han vill va hemma hos mig men de vill inte jag. och eftersom att jossi ska va me så kanske vi kan va hemma hos henne ist! hoppas jag! måste plugga mer imorn oxo. för jag har engelska prov på onsdag. men nu har min lillebror gjort kladkaka till mig för att jag är så bäst! haha nej drev. men skriver imorn när jag kommer hem från skolan. och jag ska försöka ta lite mer bilder. min mobil har inte så jätte bra kamra men ska försöka. sov gott. love you!<3

Kommentarer
Postat av: niklas

4 eller 4 år x) fint :)<3

2009-09-21 @ 22:18:08
Postat av: Anonym

hahha , precis 4 eller 4 år eller kanske 4 år felicia ? =O (L)<3333

2009-09-22 @ 17:03:48
URL: http://barrasyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0