mår mycke bättre. skiter i dig nu kevin!

Hej bloggen!
jag mår mycke bättre. vi har precis vart i VH och hyrde film. efter vi hade hyrt film gick vi hem från preem. och träffa jakob nisse jesper tilling mako och basse o nåra andra. stog o prata med dom ett tag. eller rätt länge.
idag så kom på att vi ville gå på bio. så jossis mamma skussade(stavning) upp oss till stan. och vi skulle kolla på flickan som lekte med älden. och när vi köpte biljeterna stog de inget om att de va 15 års gräns. men när vi skulle gå in till salongen så frågade han oss hur gammla vi va. då sa jag 14? då sa han att vi inte fick se på den filmen. då fick vi pengarna tillbaka. och då orkade vi inte kolla på bio. för dom andra filmerna gick typ en eller två timmar efter och vi orkade inte vänta på de! så vi åkte till VH o sola i 20 min. jag o natta låg i samma solarium. heh de va as kul. vi låg o prata o lyssna på as hög musik. de gick lite mindre bra för jossi. för hon la in pengar i ett solarium som de redan låg nån i. så hon fick bara sola typ 5 min. heh. duktig flicka! efter de åkte vi hem o sen till preem sen har jag redan berättat rästen. men snart ska vi ut o kola på film. imorn har vi träning så jag skriver efter träning. men nu ska jag fan glömma kevin. skiter helt i honom nu!
pussar!


såna fick vi i stan!
¨
haha snyggt va natta lekte med mitt hår!

haha ja o natta!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0