mina närmaste vänner.


Dalina Barra.
Hon är den underbarste tjejen som finns! hon ställer alltid upp för en när man behöver henne. man har alltid lika jävla kul när man är me henne, går inte att sluta skratta när man är i hennes närhet! Vi har känt varandra sen vi gick i trean. och vart som systrar sen dess. men nu på sista tiden har vi börja glida ifrån varandra. och de vill jag verkligen inte. vill ha de som de va förut! Men gumman du kommer alltid att finnas i mitt hjärta! alla våra minnen tillsammans kommer jag aldrig att glömma. dom är oförglömliga. Jag älskar dig syster nu o föralltid!


Alexandra palosaari.
Jag har inte känt dig så länge typ ett år bara. men sen första gången vi träffades har vi vart bästavänner. Hon är en tjej man verkligen kan lita på. men vi har bråkat ofta men man bråkar alltid med dom man älskar! fast jag har alltid liktigt roligt me dig oxo, när vi va på grönan -09 fan va kul vii hade hoppas vi gör om de igen! du&jag hjärtat livet ut! älskar dig!


Josefine Liljeberg.
Jossan är den finnaste människan i hela världen! man kan seriöst inte ha en bättre kompis än henne. hon finns verkligen alltid för en. hon är den som alltid kommer med dom där mysiga kramarna när man mår skit! du är den som alltid får mig att på bättre, den som alltid får mig att le igen! du finns alltid här för mig. och gumman bara så du vet så finns jag oxo alltid här för dig när du behöver mig. Jag saknar oss sååå mycke. vill att du ska flytta tillbaka igen. de värsta som har hänt mig va när du sa att dina föräldrar skulle skiljas och att du skulle flytta härifrån och byta skola. och efter de hände så träffas vi inte allt lika ofta längre! saknar dig syster! klarar mig verkligen inte utan dig hjärtat. ville bara att du skulle veta de. jag älskar dig livet ut, lovar! du är de underbaraste som hänt mig!


Nathalie Hellström.
Syster vet inte hur jag ska börja... vi har bråkat sjukt många gånger, men alltid blivit lika bra vänner igen! jag vet inte varför vi bråkar de bara händer. de är nog för att vi älskar varandra för mycke. heh eller vad tror du(?) sen du flytta hit har vi vart riktigt bra kompisar, eller vi gled ifrån varandra ett tag, för ett tag sen. men vi hitta ändå tillbaka till varandra. och nu är vi nästa varje dag. vi har jätte mycke gemenstamt vi tänker precis lika och tycker precis lika om saker. jag vet att du är två år yngre än mig men de skiter jag i. för de är bara sofror. för man kan inte tro att du är de, för du är precis som mig! jag kan alltid lita på dig. jag kan säga saker till dig och veta att dom är trygga hos dig, och veta att du inte säger de till nån annan om jag inte vill de! jag känner mig alltid lika glad när jag är me dig! systar föralltid! älskar dig mest! de är du som har fått mig att orka fortsätta.


Jospehine Fornander.
Hmm.. shit henne kan man lite på upp till 110% de lovar jag! jag kan alltid lita på att jag kan säga saker till henne. hon har alltid stöttat mig när jag mår som värst! hon vet alltid precis hur jag mår. de är som att hon kan läsa mina tankar, men de är klart att hon inte kan de men de känns som de ibland! alla våra mina är fan oslagbara! alla våra minnen på crossen, asso fyfan dom kommer jag aldrig att glömma. de är du som har gjort mig till den jag är idag.de är du som har fått mig orka, de är du som har fått mig upp på fötterna igen.de finns så mycke jag vill säga om dig, men kan inte skriva allt. men du är en underbar kompis! love you!


Kommentarer
Postat av: lisa

ja ra? :(

skoja:P<33

2009-09-15 @ 18:00:41
Postat av: Anonym

älskar dig felicia thompson :) <33333333

2009-09-15 @ 18:07:34
URL: http://barrasyys.blogg.se/
Postat av: Anonym

gumman fyfan va fint, , jag kommer aldrig att släppa taget om dej gumman !! ÄLSKAR DEJ!! <33333

2009-09-15 @ 19:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0