nathalie gästbloggar!

hej bloggen o min lilla flicka. jag vet att du har det jobigt me killarna just nu. men jag har bara några saker o säga gumman. jag förstår inte att kevin dumpade dig du va jätte ledsen igår. asso gumman när jag såg dig fölla en tår. gjorde jag det oxå du kan inte förstå hur mkt jag älskar dig. vi har bråkat mkt menmen har blivigt lika bra kompisar igen. asso gmman du vet att jag alltid kmr älska dig vad som än händer, ingen kan hindra oss att ta varadra ifrån oss! hjärtat jag har sagt det här många gånger. men inte tillräkligt! jag älskar dig som faan! gumman sommaren 06 va underbar me dig vi va me varadra hela tiden. jag vet att jag e liten skit jämfört me dig. men det e som du säger det e bara siffror! om du käms för att vara me mig så säg det. men jag vill inte att ni snackar skit om mig. jag hatar att jag inte kan visa hur mkt jag älskar dig, men det hoppas du förstår at jag älskar dig mkt mtk mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt. du e så jävla fin gumman! ååh gumman jag älskar dig de ska alltid va vi. men hur fan kan man dumpa nån o sen säga saknar dig saknar dig hela tiden. kan du låta henne vara. asso så ort du skickat sms så blir hon nere tror du inte det påverkar oss eller!? a
älskar dig mest av allt felicia det ska alltid va vi gumman..
nathalie hellström<3Felicia Thompson= alltid! glöm inte mig för jag e en av dom som älskar dig mer än allt! /nathalie


såhär vill jag inte se dig!

såhär vill jag va min felicia!


Kommentarer
Postat av: Till nathalie!

Det är jobbigt att läsa med alla dina förkortningar och stavfel!



skulle inte förvåna mig om du har dyskleksi

2009-09-19 @ 21:27:22
Postat av: josefine

asso shit palla vara anonym !! om du stör dej så mycket sluta läs då! förresten så stavas inte dyslexi så där som du har skrivit !!

2009-09-20 @ 11:25:15
Postat av: nathalie.

asso om du tycker att vi stavar fel o skit så sluta läs o låssas att du e nån. vem fan e du din jävla ackel fitta asso åhh!

2009-09-20 @ 13:42:24
URL: http://dryyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0