kevin.

hej.
De känns lite bättre nu, men de är jobbigt för jag tänker hela tiden, att jag skulle ha vart med kevin nu. och hela dan har de känns som att han snart skulle ringa mig o säga att han saknar mig o vill ha tillbaka mig. men nej! de har känns som att han bara har skojat me mig och att han skulle ringa o säga att han är u stockholm nu, och att han kommer till mig snart. men fuck fuck fuck it!! de är bara en dröm. de har vart dom bästa dagarna med dig. som jag aldrig kommer att få tillbaka! ingen kommer fatta hur jag mår. snälla kevin läs dehär! åh, jag kan inte sluta gråta seriöst. jag har verkligen kämpat för att ha ett leende på läpparna hela jävla dan! usch för allt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså kevin! fatta att hon älskar dej!!

jävla cp !!!

2009-09-18 @ 21:07:50
Postat av: Nattiiz

Vet precis hur det känns.. "/

Finns här om du vill prata <33

2009-09-18 @ 22:47:44
URL: http://nattawoink.blogg.se/
Postat av: kevin,

anonyma jävel vågar inte stå för vad du säger :O.. saknar dig felicia.<3 "/

2009-09-19 @ 10:37:30
Postat av: Lisa

Joo felicia vet att det var ja som skrev!!!

o ja står som fan vad jag säger!!!

2009-09-19 @ 14:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0