super!

hejsan hoppsan bloggen, känner mig super glad. har vart i stan idag skulle köpa ett par byxor o en t-shirt, en ny navelpiercing (men får inte byta på etvå månader-.-) och en ny bh. är jätte nöjd me de jag har köpt. och så kommer min älskling på fredag och ska sova kvar, de kommer bli as mys! längtar tills på fredag as mycke. vi ska va me jossi micke natta o tobbe ett tag på kvällen typ. a jusste idag va vi på teater me alla 8or i våran skola. de va nån teater om mobbning. den va as kul. heh. tror inte att de skulle va kul, den handlade ju om mobbning. men alla satt o as garva ändå! hahahaha. på fredag har vi prov i so och jag har ingen aning om hur man pluggar till ett so prov(?) shit! hjälp mig! men ska va lite social med jossi o natta nu. hörs när jag kommer hem. kanske, för måste plugga! suck!
puss så länge!

Du får mig alltid att le hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0