tack!

lisa om ?:
URTÄKTA emilia?
din lilla jävla hora om du stör dej på nåt sett på felicia så läs inte henes blogg ?
cp!!!!
älskar dej gmn

tack lisa gumman, älskar dig sjukt mycke!

nathalie om ?:
helvete va arg jag blir på dig lilla jävla äckel fitta. om du tycker hon e player så tyck va fan du vill, du e bara avensjuk! låt min felicia vara läs inte henns blogg din äckel hora. om du vill nått så e det mig du ska prata me ! fattardu ?! asso ge fan i felicia. om du vill nått så skriv till mig så får vi träffas o prata om det här för man kallar inte mina kompisar dumma saker! ååh va arg jag blir! älskar dig felicia!<3

tack hjärtat du är underbarast! älskar dig!

sessan om ?:
är du och basse på g? gillar du honom som mer än kompis? ;) <3

(älskar din blogg!<3

jag vet faktis inte :/
tack så mycke ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0