till mig från min nathaie.

asso hur i helvete kunde du dumpa felicia!? hon e jue värdens finaste. men en sak e säker att jag aldrig kmr lämna henne jag älskar dig verkligen as mkt felicia. jag älakar våran andra syster oxå Josephine. asso tjejerjag älskar er mest av allt. jag kna inte förstå hur kevin kan dumpa dig felicia. o nu säga att han saknar dig o skit.. men jag vet hur du känner oxå. men asso du kan inte sabba ditt liv för en kille. jag o jossi kmr alltid älskla dig vad som än händer. du kan alltid ringa o gråta. mitt i natten när som häldst! jag kmr alltid spring hem till dig o trösta dig du vet att jvi inte kan sova när du mår som sämst. o jag förstår dig inte kevin. bara för ni bor långt bort så behöver du inte dumpa henne. men du måste ju oxå lägga ner lite ennerski för att få träffa henne, o du måste väll fatta att du inte fick åka hit om du skolkade! -.- asso gumman du satt o grätt igår o jag me! bara för att du betyder så mkt o jag bryr mig som fan vad som händer jag kmr alltid stötta dig genom liv o död. till himlen ska de va vi som håller varandra i handen. när v håller i våran rullator. så ska det fortfarande va vi! du e obeskrivlig gumman! o allt som du o jag har gått igenom.!!! jag älskar dig verkligen.

till min felicia från din lilla nathalie!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0